86426-82941    377adab44aed2e73dee508678701a18b87d6fa69  

 

走自己想走的路 做自己想做的事

 

  

Adele-Chasing Pavements

  

I've made up my mind
我已下定決心
Don't need to think it over
不需再去考慮
If I'm wrong I am right
就算錯了也無所謂
Don't need to look no further
不需要去期待更多
This ain't lust
這不是渴求
I know this is love but
我知道這是愛 但
If I tell the world
如果我向世界宣告對你的愛
I'll never say enough
我將永遠也不覺足夠
'Cause it was not said to you
因為那並不是對你說
And that's exactly what I need to do
而那的確是我該對你說的
If I'm in love with you
如果我是愛你的
Should I give up
我該放棄
Or should I just keep chasing pavements?
或我該保持這樣的追逐?
Even if it leads nowhere
即使是遙不可及的
Or would it be a waste?
或者是白費力氣
Even if I knew my place
即使我知道我的處境
Should I leave it there?
我該將愛留在原地嗎
Should I give up
我該放棄
Or should I just keep chasing pavements?
或我應該保持無盡的追逐?
Even if it leads nowhere
即使這是遙不可及的
I'd build myself up
我該堅強起來
And fly around in circles
繞著這個無止盡的軌道飛行
Wait then as my heart drops
等待著 然後隨著我的心墜落
And my back begins to tingle
直到我的背開始感到刺痛
Finally could this be it
最後這就是了
Should I give up
我該放棄
Or should I just keep chasing pavements?
或我應該保持無盡的追逐?
Even if it leads nowhere
即使這是遙不可及的
Or would it be a waste?
或者是白費力氣
Even if I knew my place
即使我知道我的處境
Should I leave it there?
我該將愛留在原地嗎
Should I give up
我該放棄
Or should I just keep on chasing pavements?
或我應該保持無盡的追逐?
Should I just keep on chasing pavements?
我應該保持無盡的追逐?
Even if it leads nowhere
即使這是遙不可及的

arrow
arrow
    全站熱搜

    葵 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()